środa, 8 sierpnia 2012

AA jako motywator domorosłej twórczości satyrycznej

Mój ulubiony satyryk/ Tym się chowa/, spłodził/napisał/  fantastyczny kawałek tekstu okraszając go przy okazji skoczną melodyjką. Nic dziwnego że słuchacze "Trójki" uznali go za numer ! jeden listy przebojów i przez kilka tygodni utwór ten pacyfikował wszystkich umieszczonych na niej wykonawców. Brawo, brawo, brawo. Tekst na to zasłużył, pomimo wielkich obiekcji  autora/pewnie ich nie brakowało, jak i w przypadku '"Heleny"./ I co z tego wynika dla Was, drodzy czytelnicy? Drugi tekst, napisany do melodii utworu AA. Nosi on tytuł:
ZAGADKOWO IDIOTYCZNA AUTOBIOGRAFIA PIOTRA PnR. 

Nie potrzeba słów zbyt wiele,
urodziłem się w niedziele,
/taki mój parszywy los/.
Gdy skończyłem rok z okładem,
w łeb dostałem blach odpadem,
ostry miałem wstrząs!

Wczesny Gierek mnie kształtował,
szlak w przedszkolu mi torował
do kariery w ZHP.
Socjalizmu ideały
w łepetynie pozostały,
do tej pory są.

W podstawówce, szkole średniej, 
mój potencjał nieco blednie
/ojciec bossem w partii był/
Wódka która tania była,
niejednemu zaszkodziła-
piłem także Ja.

Z obowiązku na maturze
w ruskim ja wszczynałem burze,
taki trend ogólny był.
Wydobycie złóż na Krymie,
ostre strofy w Balladynie,
Adam eF też był.

ekonomie studiowałem,
na AR też się dostałem.
/zdolny bylem, nie ma co!/
Żonę mam znawczynię prawa,
córką chwalić się wypada,
w domu pies i kot.

ewentualny refren brzmi tak;

Żyłem w Kłaju
byłem Rayo, 
owszem bylem i w Ohio/Yes ok/
Wszystko to są dziwne treści,
można je do wora zmieścić /Yes ok/
Nigdzie nie zagrzałem miejsca, 
jako tako- gość po przejściach /Yes ok/
Balans na dość cienkiej linie;
byłem w Tokio, piłem w Limie /Yes ok/

Druga korzyść jaka wynika dla wszystkich PT czytelników, po przeczytaniu tego wpisu, to fakt, że ogłaszam konkurs na wykazanie przez rzeczonych jak największej liczby prawdziwych szczegółów zawartych w tekście. Dodatkowy bonus można otrzymać za publikację na You Tubie lub moim Blogu filmiku z nagraniem i odśpiewaniem w/w tekstu. Liczy się liczba zdobytych punktów, w przypadku równej ilości punktów decyduje losowanie przeprowadzone przez admina. Konkurs trwa do momentu ukazania się co najmniej trzech wpisów  na  "LIMERYSTA ZA TRZYSTA".  Przewidziane nagrody. Do roboty i powodzenia!!!

 

Brak komentarzy: